maanantai 10. marraskuuta 2014

Viikon selibaatin purku

Vihdoin kuukautisviikon selibaatin jälkeen oli aika ottaa ekat tapaamiset. Heti aamuyhdeksäksi sopineeni asiakas oharoi ilmoittamatta. Ärsytti helvetisti. No kello kymmenen asiakas ilmaantui kuitenkin sovitusti paikalle, olin unohtanut että kaveri oli varannut tunnin ajan mikä oli tietysti iloinen yllätys. Onneksi en ollut sopinut päällekäin mitään.

Asiakas oli vajaa nelikymppinen, komeahko ukkomies. Erinomaisessa fyysisessä kunnossa, eikä naamataulussa ollut valittamista. Housujen pudottua ilahduin entisestään paljastuneesta komeasta, hyvänkokoisesta kyrvästä, joka jo puski boksereita vasten. Mies kehui minua paljon ja vaikutti olevan tyytyväinen saamaansa palveluun.
Suutelimme ja riisuimme toisemme, mies tyydytti minua sormillaan todella taidokkaasti ja olin hyvin lähellä tulla. Olin todella haluissani, tunnuimme sopivan seksikemioiltamme täydellisesti yhteen miehen kanssa. Oli upea tunne kun nelikymppinen naimisissa oleva mies työnteli raskaan huohotuksen säestyksellä kulliaan minuun. Eipä aikaakaan kun mies korisi ja syöksi lantionsa minuun ja seivästi sykkivällä kyrvällään alapäätäni todella kovaa. Tällä kertaa minä en esittänyt seksiä, vaan kaksi ihmistä harrasti seksiä yhdessä.

Ensimmäisen kierroksen jälkeen asiakas oli superihana ja hieroi minua ja silitteli ja paijasi. Nautiskelin silmät kiinni ihanasta kosketuksesta. Oli todella hyvä olla, en miettinyt lainkaan kelloa. Kakkosroundi alkoi todella miellyttävästi kun melkein tulin, jostain syystä halusin säästellä. Mies ei myöskään päässyt laukeamaan, toinen kiekka oli ilmeisesti tyydytetyltä peliltä liikaa vaadittu. Jäi ihan paras mieli ja asiakas oli tyytyväinen. Rakastin työtäni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti