maanantai 10. marraskuuta 2014

Keltanokka huorissa

Alusvaatteisillani istun kirjoittamaan tätä tekstiä, asiakas oli miellyttävännäköinen hyväkuntoinen reilu 40-vuotias herrasmies. Käydessämme kammarin puolelle, minun työntäessäni avonaista kaula-aukkoani viekoittelevasti vasten miehen rintaa myönsi tämä olevansa aloittelija näissä hommissa. Eipä mies kuitenkaan turhia ujostellut, vaan pyysi minua riisuutumaan samalla pyristellen irti omasta vaatekerrastaan. Yllätyksekseni myös tällä miehellä oli herkullisen kokoinen kalu. Emme suudelleet, eikä mies hyväillyt minua lainkaan joten tästä kohtaamisesta ei varsinaisesti erityistä nautintoa irronnut minulle. Eipä tuo mitään sillä asiakas kyseli jo ottaessani suihin että eikös se niin ollut että kanssani saa tunninkin viettää.

Laukesi nopeasti. Erittäin miellyttävä ja helppo, mukava asiakas. Tervetuloa uudestaan.  Lupailikin laittavansa viestiä ja sanoi tulevansa minua moikkaamaan toistekin.

Jes viikon pistetili avattu vaikkei nyt hirveillä summilla lähdettykään liikkeelle. Illalle olisi vielä mahdollisesti yksi tulossa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti