tiistai 11. marraskuuta 2014

Vaivaton pullero

Päivä pyörähti käyntiin mukavasti uudella asiakkaalla. Ovella minua oli vastassa lapsenkasvoinen, pullava kolmevitonen. Mies pyysi heti makuuhuoneessa, että hyväilisimme paljon toisiamme. Tämä oli tietysti ok minulle, mies kävi todella kuumana siirtyessämme sängylle ja huohotti hipaistessani penistä.

Lyhyt tatti seisoi kivikovana actionin toivossa. Asiakas sormetti minua ja minä askartelin pippelin parissa. Juuri kun ajattelin siirtyä kondomin pukemispuuhiin mies kysyi josko olisi ok jos vain tyydyttäisimme toisiamme ja hän saisi laueta siinä. Myönnyin tietysti, ja pian hän ähki toinen käsi pilluni uumenissa ja ruiski väritöntä spermaa ympäri kehoani. Kasvoillenikin pirskui muttei onneksi millekään limakalvoille.

Helppo, hauska ja iloinen mies. Lupasi tulla uudestaan ja kehui minua kaikin puolin upeaksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti