torstai 13. marraskuuta 2014

Tuhmia puheita?

Tämä asiakas oli etukäteen pyytänyt minua kuiskailemaan tuhmia seksin ohessa.

Ovella minua odotteli pitkä nelikymppinen oikein mukavan oloinen mies. Heti makuuhuoneeseen päästyämme hän kävi ahnaasti suutelemaan minua ja tuntui olevan kerrassaan kiimoissaan ennen kuin vaatteita oltiin edes pois saatu. No sitä parempi minulle.

Istuin sängyn laidalle työntäen tissejä tarjolle ja hyväillen jo kiimotippoja erittävää pientä mutkaa penistä. Kehuin miten kovana se jo oli. Pyysin miestä testaamaan kosteuttani ja kutsuin hänet kanssani sängylle. Hetken päästä mies oli jo sisälläni ja pani hurjasti. "Anna mulle" voihkin miehen korvaan tämän tikatessa. Muutamassa sekunnissa mies huuteli kirosanoja ja laukesi täristen. Mission accomplished.

Kakkoskierros on yleensä huomattavan haastava, useamman kerran ovat miehet lähteneet luotani laukeamatta kahta kertaa koska kikkelin kunto ei ole siihen puolen tuntiin riittänyt. No tämä asiakas kuitenkin voihki jo 10 minuuttia laukeamisen jälkeen runkatessani penistä hellästi. Pyysin miestä antamaan minulle kyrpäänsä takaata ja voihkin teatraalisesti, jälleen asiakas laukesi minuuteissa.

Kiva ja helppo mies!

Vielä olisi tälle päivälle kaksi tulossa, toinen niistä tunnin keikka. Tämä seuraava potilas on kehuskellut kalunsa koolla, nähtäväksi jää tuleeko hän edes paikalle. Mukava olisi tietysti jos saisi kunnon kyrpää vaihteluksi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti