tiistai 28. lokakuuta 2014

Ja taas olen palannut.

Hei,

Tämä lienee jo kolmas blogini asian tiimoilta. Harrastukseni arkaluontoisuudesta johtuen olen edelliset päiväkirjani joutunut poistamaan internetin ihmeellisestä maailmasta. Nyt olen kuitenkin päättänyt jälleen kerran palata taltioimaan seikkailujani maksullisen seksin tarjoajana.

Olen huorannut nyt kaksi ja puoli vuotta. Hurjan pitkä aika. Muistan yhä kuinka hikoilin bussissa matkalla ensimmäiselle keikalleni. Sydän hakkasi tuhatta ja sataa kurkussa, posket punaisina kävelin sovitulle parkkipaikalle ja nousin pakettiauton kyytiin. Pian työnsin reilu kolmikymppisen miehen penistä kurkkuni perukoille ja pyörittelin kieltäni kumin verhoamalla terskalla.

Muistan yhä kuinka päässäni humisi matkalla kotiin ja rahamäärä tuntui suunnattomalta.

Nyt, kaksi ja puoli vuotta myöhemmin, miehiä on ollut varmasti jo sata. Kävelen tottunein askelin alaovelle päästämään pillunjanoisia miehiä sisälle. Keikkoja on lähes päivittäin. Nautin niistä. Kieroutunutta kenties, mutta mitä lihavampi ja vastenmielisempi mies sen kovempia ja upeampia orgasmeja saan.

Istuessani tässä purkki Ben&Jerry'siä sylissäni ja kahvikuppi toisessa kädessä, uutta huulipunaa huulilla olen onnellinen. Hyvin onnellinen.

Huoraaminen on tehnyt elämästäni tavattoman helppoa.

F

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti